Reklamace
Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny a to písemnou formou.
Při přebírání zásilky zkontrolujte zda není zásilka, nebo její obal poškozen nebo zda nejeví známky cizího zásahu. V případě zjištění poškození zásilky, jejího obalu nebo zásahu cizí osoby, sepište s řidičem na místě reklamační protokol a případné poškození vyfotografujte.
Pokud shledáte na obalu zásilky byť jen sebemenší poškození, ale řidič odmítne počkat na její rozbalení je nutné tzv. PŘEVZETÍ ZÁSILKY S VÝHRADOU, které si musíte řidičem přepravní společnosti nechat vypsat a potvrdit. Obsah zásilky si podrobně zkontrolujte po odjezdu řidiče a veškerá případná poškození prosím vyfotografujte a je nutné nám je do 24 hodin od převzetí zásilky nahlásit. Pokud bude zásilka převzata bez zápisu a bez VÝHRAD, bohužel na pozdější reklamace nemůže být a nebude brán zřetel.
Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.
Reklamaci dopravy je nutno oznámit písemnou formou do 2 dnů od převzetí zásilky.
Reklamační formulář
Ke stáhnutí zde.
Adresa pro zasílání reklamací
Vinotéka Vinostyl.cz
Na Poříčí 2110
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: +420 606 776 353
E-mail: obchod@vinostyl.cz
Vinařství
proč nakupovat právě u nás
- Prodej za ceny vinařů
- Doprava zdarma
- Věrnostní slevy
- Pouze kvalitní vína
- Na trhu od roku 2006
- E-shop roku
- Kamenná prodejna
- Garance spokojenosti
- Pravidelné degustace
- Vína s Vaším logem