Konference představí moderní trendy při propagaci vína
Vinaři a obchodníci s vínem se dozví například o ekonomických aspektech strategického řízení vinařství, o marketingových aktivitách, které ovlivňují spotřebitele při nákupu vína, jak používat marketingové nástroje při propagaci vína, jak využít internetu při prodeji a propagaci vín atd. Představí se také propagační aktivity značky Vína z Moravy a vína z Čech a vývoj vnímání této značky optikou českého spotřebitele. Podnětná bude jistě přednášky o marketingu červených vín a příležitostech pro zvýšení jejich prodeje a také o možném snížení nákladů firmy pomocí marketingových aktivit.
Přednášet budou naši přední odborníci jak z akademické sféry, tak praxe; např. doc. Ing. Miloslav Keřkovský, CSc., MBA, prof. Ing. Jana Stávková, CSc., MVDr. Dana Odehnalová, MBA, Richar Süss, prof. MUDr. Pavel Ventruba, DrSc a další.
Další informace a on-line přihlášku naleznou zájemci na webových stránkách Národního vinařského centra www.vinarskecentrum.cz
Další informace
ing. Pavel Krška, Národní vinařské centrum, o.p..s, pavel.krska@vinarskecentrum.cz
MVDr. Dana Odehnalová, MBA, P5 Agency, odehnalova@5pagency.cz
E-mail: narodni@vinarskecentrum.cz
Zdroj: http://www.wineofczechrepublic.cz/Zpět
Pozvánka na vyhlášení Národní soutěže vín velkopavlovické podoblasti
VOC Mikulov
Vinařství
proč nakupovat právě u nás
- Prodej za ceny vinařů
- Doprava zdarma
- Věrnostní slevy
- Pouze kvalitní vína
- Na trhu od roku 2006
- E-shop roku
- Kamenná prodejna
- Garance spokojenosti
- Pravidelné degustace
- Vína s Vaším logem