Výzva vinařům, kteří mají zájem spolupracovat na národní značce mladých vín Svatomartinské 2009

Publikováno: 16.8.2009

Vážení vinaři, letošní rok bude Vinařský fond spolu s Národním vinařským centrum, o.p.s. již po páté opět organizovat společnou propagaci a označování mladých vín pod značkou „Svatomartinské“.

Značka „Svatomartinské“ byla registrována v roce 1995 a od roku 2005 je majitelem značky Vinařský fond, který bude v letošním roce již počtvrté organizoval prodej pod novou grafickou značkou a za společné propagace podporované z prostředků Vinařského fondu. V loňském roce měla tato propagační akce velký úspěch a prodalo se přes 700 000 láhví vína označené značkou „Svatomartinské“.

Značka je využitelná pro všechny registrované vinaře v ČR; samozřejmě za splnění podmínek daných Vinařským fondem. Pod značkou „Svatomartinské“ se budou moci prodávat tyto druhy a odrůdy vín:

• bílé víno, odrůdy Müller-Thurgau a Veltlínské červené ranné typová charakteristika: příjemné, vyrovnané, svěží ovocité víno, suché

• růžové víno, odrůdy Modrý Portugal a Svatovavřinecké; typová charakteristika: příjemné, dobře pitelné ovocité růžové víno, suché

• červené víno, odrůdy: Modrý Portugal a Svatovavřinecké; typová charakteristika: hladké sametové víno, odbourané kyseliny, případně karbonická macerace, suché.

Každý typ může být vyráběn z uvedených odrůd – buď samostatné odrůdy, nebo cuvée těchto odrůd. Před uvedením na trh bude každé víno posouzeno nezávislou komisí, která zhodnotí, zda senzorické parametry vína odpovídají požadované charakteristice. Pokud ano, bude vinař moci využívat společnou grafickou známku Svatomartinského. Vinaři budou moci použít grafickou známku na své etiketě (za předpokladu zachování grafického manuálu známky), nebo také využít společnou vzorovou etiketu.

Dalším spojujícím kriteriem bude používání společných smršťovacích záklopek s grafickou značkou Svatomartinského. Vinaři budou platit pouze poplatek za ohodnocení vína. Další poplatek za každou vyrobenou láhev se platit nebude. Vinaři budou muset pouze zakoupit jednotné záklopky na láhve, které budou prodávány za nákupní cenu.

Vinařský fond bude vkládat prostředky Fondu na společnou a efektivní propagaci této značky. Propagace bude spočívat jednak ve výrobě společných reklamních materiálů (nabídkové lístky na stoly, letáčky, postery do restaurací a vinoték), v propagační kampani v médiích a samozřejmě také na oficiální webové stránce našeho vinařství www.wineofczechrepublic.cz a www.svatomartinskevino.cz

První otevírání láhví nového „Svatomartinského“ bude probíhat jako každý rok 11.11. v 11 hod. na slavnostní akci v Brně, v Hustopečích a dalších městech a samozřejmě ve vybraných vinotékách a restauracích po celé zemi.

V příloze ke stažení (na konci zprávy) je uveden návrh podmínek a podrobností pro využití této značky a návratka. Pro přesné naplánování celé propagační akce je nutno zjistit předběžný zájem jednotlivých vinařů. Žádáme zájemce o využití značky „Svatomartinské“, aby poslali vyplněnou návratku na e-mail narodni@vinarskecentrum.cz nebo fax 519 352 072.

V 1/2 září budou k dispozici všechny další informace pro vinaře (přihláška, podlicenční smlouva, logomanuál, přehled propagačních materiálů a mediálních aktivit).

Jaroslav Machovec, Vinařský fond

Pavel Krška, Národní vinařské centrum, o.p.s.

E-mail: narodni@vinarskecentrum.cz

Zdroj: http://www.wineofczechrepublic.cz/

Sdílet na Facebooku


Zpět

Vinařská oblast Čechy - soutěžní výstava vín - informace pro vinaře

Pro Championa výstavy je připraven pohár ministra zemědělství ČR ing.Jakuba Šebesty, který převzal nad naší soutěží záštitu a pravděpodobně pohár předá dne 25.září 2009 v Kutné Hoře osobně.Zdůrazňujeme, že soutěže...
Zobrazit celý článek

Vyhrajte v soutěži Zaostřeno na Moravské vinařské stezky!

„Zrovna letos slaví Moravské vinařské stezky deset let své existence. Za tu dobu se staly nejvyhledávanější sítí tematických cyklistických tras v republice,“ říká koordinátor programu Greenways Juraj Flamik. Zajímalo nás, jaké...
Zobrazit celý článek

Vinařství

Moët & Chandon - Moët & Chandon je nejznámnější světová značka šumivých, šampaňských vín a sektů francouzského výrobce. Tradice výroby těchto vynikajících šampaňských nesoucí tuto značky sahá do historie více než 250 let. Košut - VINAŘSTVÍ - Historie rodinného vinařství KOŠUT sahá daleko do minulosti, kdy nejstarší dochovanou památkou hospodaření je trám na stavení v Moravské Nové Vsi. Ten je památkou na jednoho z předků, který získal ocenění jako "Hospodář roku 1862". PASABAHCE - Pasabahce je výrobcem skleněných produktů s 80letou tradicí a je světovou jedničkou ve výrobě skla a keramiky.Avon & Ragobert - Francouzská značka s dlouholetou tradicí ve výrobě produktů TERRIN, RILLET, aj. Tradice výroby sahá až do roku 1898 a gurmánské speciality delikatesních paštik této značky mají silné postavení nejen na francouzském trhu. Quinta do Noval - Quinta do Noval patří díky svému úchvatnému panoramatu a špičkovým ročníkovým vínům k nejvyhlášenějším vinařstvím v oblasti Doura. Bíza Petr - VINAŘSTVÍ - Vinařství Petr Bíza je rodinná firma založená v roce 1999 a navazuje na tradici předků, kteří přišli v roce 1771 z Francie na Moravu. Vinařství se nachází v obci Čejkovice, jedné ze tří největších vinařských obcí v České republice. Henriques & Henriques-Vinhos, S.A. - Rodina HENRIQUES patřila mezi největší vlastníky půdy v oblasti Camara de Lobos již od 15. století, kdy byly založeny i první vinice na svazích Pico da Torre, které patřily Henriquesovým. Další vinařství

proč nakupovat právě u nás



Kategorie

Pondělí 8:30 - 12:0012:30 - 17:30
Úterý 8:30 - 12:0012:30 - 17:30
Středa 8:30 - 12:0012:30 - 17:30
Čtvrtek 8:30 - 12:0012:30 - 17:30
Pátek 8:30 - 12:0012:30 - 17:30
Sobota 8:30 - 12:00

Při objednávce nad 2 500Kč Doprava zdarma

Staňte se registrovaným členem vinostyl.cz
a získejte slevy na dopravu a balné